MÜÜGITINGIMUSED

  • Käesolevad müügitingimused kehtivad Tablescape OÜ veebipoest ostmisel internetiaadressil: www.tablescape.ee. Kauba müüja on Tablescape OÜ, Rataskaevu 6-9b Tallinn, registrikood 14335514, tel 56566005, E-post info@tablescape.ee.
    Tingimused kehtivad kõigi isikute ja müüja  vahel ostutehingute sooritamisel e-poest.
  • Tablescape OÜ veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuste töötlemiseks ning kauba ostjani toimetamiseks.
  • Müüjal on õigus  muuta ühepoolselt tingimusi, andes uutest tingimustest teada veebipoe müügitingimustes. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muutmist, siis kehtivad ostu hetkel kehtinud tingimused.
  • Müüja poolt esitatud tingimustele lisaks kehtivad e-poest ostes Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid e-kaubandusele.
  • Tablescape OÜ partnerid on Gien, La Rochere ja Sabre.
  • Kaupade tarneaeg on 14 päeva.
  • Klient saab Tablescape OÜ veebipoest osta kaupu, tasudes kogu tellimuse summa koheselt läbi maksekeskkonna.  Enne makse sooritamist kontrollib klient üle tellimuse, et andmed vastaksid tegelikule soovile.
  • Tasuda saab kõigi Eesti pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske Bank, Pocopay, Coop Pank).
  • Kauba kättetoimetamise viisi –  DPD kullerit.
  • Üle 100€ tellimuse puhul tasuta tarne.
  • Tellimuse ja tasumise kohta tuleb kliendi meilile vastav kinnitus.
  • Müügileping kliendi ja müüja vahel jõustub, kui klient on tasunud tellimuse kogu summa eest.

KAUBA HIND

  • Kõik e-poe hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Müüjal on õigus muuta hinnakirja ning toodete hindu vastavalt vajadusele ning turuhinnale.
  • Klient tasub kogu tellimuse ja kauba kohaletoimetamise  summa ettemaksuna müüja arvele. Tasumine toimub  AS Maksekeskus turvalises maksekeskkonnas. Müüja ei oma ligipääsu kliendi panga ja krediitkaardi andmetele ega töötle makseid.

TELLIMUSE TEGEMINE

  • Teie ostukorv luuakse kohe kui olete vajutanud toote juures olevat nuppu „Osta “. Ostukorvi võite lisada niipalju tooteid kui osta soovite. Ostukorvi sisu nägemiseks valige päisest link “Ostukorv”. Ostukorvi lisatud tooteid saate kustutada, muuta kogust (muutuste kinnitamiseks vajutada nuppu “muuda”). Ostu sooritamiseks vajutage ostukorvi all paremal asuvat nuppu “Esita tellimus”.
  • Tellimine koosneb neljast vormist: kontaktandmete määramise vorm, aadressi määramise vorm (soovi korral), transpordimeetodi valimise vorm, tellimuse kinnitamise vorm.
    Tellimus kinnitamiseks vajutage nupule “Esita tellimus”.
  • Pärast tellimuse kinnitamist suunatakse teid läbi maksekeskuse turvatud veebilehe sooritama arve tasumist pangalingi kaudu. Tellimuse kinnitus tuleb teile ka e-posti aadressile. Kaup saadetakse määratud aadressile alles pärast arve täielikku tasumist läbi maksekeskuse veebikeskkonna.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

  • Kliendil on õigus tellimust tühistada osaliselt või täies ulatuses enne või 14 päeva pärast arve tasumist ning paki kättesaamist. Peale arve tasumist saadetakse pakk välja Teie poolt määratud aadressile.
  • Tellimuse tühistamisel ning paki tagastamisel transpordiga seotud kulusid ei hüvitata.
  • Kaup peab olema samas konditsioonis kui kättesaamisel. Terve ja kasutamata.
  • Kauba tagastamiseks peab pakend olema terve ja mitte avatud.
  • Tagastamisele kuuluv summa kantkse Kliendi poolt määratud arveldusarvele.
  • Tagastatavast summast arvatakse maha paki transpordikulu.

PRETENSIOON

  • Pretensioon tuleb esitada müüja e-poe klienditeenindusele meili teel. Pretensiooni esitades tuleb märkida kliendi nimi, kontaktandmed, pretensiooni kuupäev, kaubal ilmnenud puudused, nõude sisu ja ostu tõendav dokument.
  • Müüja võib keelduda pretensiooni vastu võtmast, kui klient ei esita korrektseid andmeid tagastuse põhjuse ja ostu tõendavat dokumenti.
  • Kõik  vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mitte saavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2, Tallinn 10130) või Harju Maakohtusse.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@tablescape.ee või helistada telefonil +372 5656 6005.
  • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
  • Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on Ostja jaoks tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.